網頁

2014年8月28日 星期四

[小企鵝的故事] 番外篇 - 小企鵝開學啦



今年小企鵝開始番學讀書, 9月1日開學當天, 小企鵝懷著興奮的心情上學去, 出門前豬仔送了一份”開學禮物”給小企鵝, 大家估下會是甚麼來呢?
筆袋? 零食? 故事書?

 img417.jpg   



回到學校, 小企鵝急不及待的把禮物打開, 是一套環保餐具來呢!
原來豬仔是希望小企鵝在上學時帶備自己的餐具, 那樣便可以減少使用即棄的塑膠羹叉, 這樣既環保又衛生!
小企鵝快樂的換上新餐具來吃午餐啦 ~ (這可是小企鵝很喜歡吃的菠菜蘑菇麵)

img419.jpg
祝大家開學快樂!


後記:
非常感謝鴨作人舉辦今次的徵稿活動, 自從Y Blog關閉後, 大家都各散東西, Blog人流很低, 所以都提不起勁來寫文章和畫圖, 今次鴨作人的活動, 把大家都團結起來, 令大家可以重溫Y Blog的時光, 實在很感激呢!


<<更多作品>>
水彩繪本 - 小企鵝的故事:


另外, 大家參加左鴨作人的徵稿活動”Blog友齊齊開學啦未? 截止日期為831號晚上九點, 詳情如下:

鼠鼠日記

宣傳你的專頁

9 則留言:

  1. 嘩!!鼠媽好快手呀!!
    又可帶出環保意識,正!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我呢幾日都唔得閒, 所以快手整埋, 寧願早d交功課.
      同埋我其實都算懶散, 畫得個2張圖jar ^^

      刪除
  2. 唔好意思,睇唔到啲相,係咪有啲問題呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 𠲖!我睇到無問題喎.....

      刪除
    2. 我嘗試改了setting, 希望睇到 ^^
      要是真的看不到, 可以到以下連紹:
      http://mousediary.pixnet.net/blog/post/186029982

      刪除
  3. 我都睇唔到D圖啊!><係咪因為係pixnet度冇set成公開照片?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝豆丁的提醒^^

      我嘗試改了setting, 希望睇到 ^^
      要是真的看不到, 可以到以下連紹:
      http://mousediary.pixnet.net/blog/post/186029982

      刪除